Besøk vår facebook side
MESOTERAPI
Mesoterapi er en ikke-kirurgisk kosmetisk medisinsk behandling, som bidrar til å motvirke aldrende hud, rynker, pigmentasjon, ujevnheter og cellulitter.

Aktive virkestoffer blir injisert direkte inn i huden, noe som er grunnen til at mesoterapi er så effektiv. Virkestoffene blir absorbert på et bestemt område, hvor blodet og resten av kroppen ikke blir berørt.

Effekten av behandlingen består også i det faktum at de aktive virkestoffene blir injisert direkte inn i det området som bir behandlet. Virkestoffene som brukes i mesoterapi omfatter aminosyrer, vitaminer, koenzymer, hyaluronsyre, mineraler og nukleinsyrer. Ettersom alle av dem finnes naturlig i menneskekroppen, er mesoterapi helt trygt og effektivt.

Mesoterapi er en behandling med vitaminer og virkestoffer, som gir huden ekstra glød, fuktighet og elastisitet.

Ansiktsbehandling:
Mesoterapi er en svært effektiv og revolusjonerende behandling, som gir tilbake elastisitet, ungdommelig glød, og strammer opp huden i ansiktet, halsen og decolte. Kombinasjonen av ingrediensene gir næring til huden, fremmer produksjonen av kollagen og elastin, hemmer melanin og regulerer mikrosirkulasjonen.

Mesoterapi behandling er svært effektivt mot tynt hår, hårtap og androgeense alopecia. Stimulerer effektivt til hårvekst og hindrer hårtap.

Mesoterapi hår er et unikt sammensatt hårserum som inneholder 56 substanser inkludert 13 vitaminer (vitamin A, B1, K osv), 5 mineraler osv.

Cellulittbehandling:
Cellulitter påvirker de fleste kvinner, og er forårsaket av dårlig sirkulasjon, fettprolaps, en svekkelse av bindevev og hormonell ubalanse.
Mesoterapi er veldig effektivt mot cellulliter, ved at aktive virkestoffer bryter ned fettcellene. Det er ingen risiko forbundet med mesoterapi-behandling.

Hvilke resultater kan jeg forvente?
Resultatene oppnådd med mesoterapi gir svært god effekt. Hudkvaliteten forbedres, rynker reduseres eller blir borte. Cellulitter reduseres eller blir borte. Stopper håravfall og stimulerer til ny hårvekst.

Hvor ofte anbefales mesoterapi?
For ansiktet anbefales 4-6 behandlinger. 1 behandling pr uke.
For cellulittbehandling anbefales 6-10 behandlinger. 1 - 2 behandlinger pr uke.
Hårbehandling 8 -10 behandlinger. 1 behandling pr uke.

Fordeler:
Virkestoffene er trygge og godt dokumentert
Effekten av behandlingen er langvarig
Kan kombineres med andre medikamenter
Krever ikke anestesi
Etterlater ikke arr
Mesoterapi forårsaker ikke sykdom, og etterlater ingen giftige stoffer.

Behandlingen er smertefri og uten synlige reaksjoner.
Meso hårbehandling stimulerer effektivt til hårvekst, og passer for de med tynt hår, hårtap og androgeense alopecia.

Behandlingen passer ikke for personer som er gravide, ammende eller har hudinfeksjoner.

Mesoterapi krever ingen spesielle forberedelser. Det er imidlertid viktig at huden er ren. Ikke bruk kremer, badstue eller solarium på behandlingsdagen. Da dette kan tette porene og gjør huden følsom. Vask håret før behandlingen. Og ikke vask håret 2-3 dager etter behandling.

Mesoterapi er injisering av vitaminer og mineraler i huden som gir en utmerket balanse og estetisk resultat. Behandlingen gir sunnere og yngre hud, og bekjemper aldringsprosessen.

Mesoterapi er et seriøst og effektivt alternativ til plastisk kirurgi. Gir gode resultater mot aldrende hud, hårtap og er effektiv mot cellulitter, slapp hud, akne, dobbelthake og strekkmerker.

Behandlingen er skånsom mot huden og minimalt smertefull.

Mesoterapi:
Enkeltbehandling ansikt 2 000,-